2019. június 27., csütörtök

Leiner Laura- Szent Johanna gimi 7. (Útvesztő)



Itt vagyok a Szent Johanna következő részével ahogy ígértem! Ha elszeretnétek olvasni az előző rész bejegyzését akkor ide kattintva eltudjátok olvasni.

Részlet a könyvből:
" – Bolond vagy – nevetett fel Cortez, mire én is elmosolyodtam. – Na, komolyan. A továbbtanulás?
– Az is. De a jelen helyzetben nagyon úgy tűnik, hogy vadászpilóta leszek.
– El fogom venni tőled azt a könyvet – közölte Cortez.
– De most komolyan. Te látod a jövőt? – váltottam stílust.
– Én nem, de jóban vagyok az orákulummal.
Majd bemutatlak neki – mondta, mire megint felnevettem.
Cortez vicces.
– Komolyan kérdezem. Megijesztett, ami Kingáékkal történt.
– Helyben vagyunk – mondta Cortez.
– Nem, mármint… tudod… ők nem illettek össze, és szakítottak. Virág és Ricsi nem illenek össze, de tök jól meg vannak. És mi? – kérdeztem félve.
– Mi van velünk?
– Mi lesz velünk? – javítottam ki a kérdését, és ösztönösen a nyakamban lógó lánc felé nyúltam, elkaptam a gyűrűt, és forgattam az ujjaim között."


Megkezdődött az utolsó év a Szent Johannában. Reniék végzősök lettek. Mint tudjuk a 12/b nem hagyományos osztály ők úgy akarnak elmenni az iskolából, hogy mindenki emlékezzen rájuk. És nem csak a tanulók, hanem a tanárok is. Ezért Zsolti és Dave kitalálták, hogy legyen mindenkinek egy balhéja mire emlékezni fognak. Mindenki kihúzta azt, amit meg kell csinálni. Szerintem mindenkié jó, de nekem van egy kedvencem. Amit Cortez kapott, szerintem nagyon jó maga az ötlet és a megvalósítás is.

Edina folytatja a Cortez mániáját és azt is, hogy jár a Cortezt körülvevő fiukkal, például Andrissal.

Én Kingát már jó pár résszer ezelőtt megkedveltem, de amit tett attól még jobban megszerettem.


Kinga szakít Zsoltival és innentől már nem is nagyon veszekednek. Kinga talál magának egy másik fiút, aki a barátja lesz, amin nagyon meglepődtem. Sose gondoltam volna, hogy ők ketten összejönnek. Mikor kiderül, hogy együtt vannak arra is fény derül, hogy már járnak egy ideje, de csak Zsolti tudott róla mivel ő hozta össze őket.

Az osztályban van még egy tag, akinek lesz barátnője, aki Gábor. Nagyon meglepődtem, hogy a szótlan fiú össze fog jönni egy góttal.

A szalagavató főpróbájára eljön Arnold is. Az elején minden oki, de aztán Reni és Arnold megint annyira összeveszik, hogy Arnold el is megy még azelőtt, hogy elkezdődne a próba.

A könyv végén amikor megkapják a féléves bizonyítványokat, Reni kap egy borítékot, amit otthon kibontott…. egy ösztöndíj volt benne a párizsi egyetemre. Én eléggé meglepődtem vagy nem is tudom, hogy mit éreztem. Nem igazán tudtam mit kezdeni ezzel az információval.


Ez a rész is annyira jó volt, mint a többi talán még jobb is, viszont egyben szomorú is volt.

Már csak a 8/1. 2. van vissza a sorozatból. Nem nagyon szeretnék a végére érni, de nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi lesz például az ösztöndíjjal és hogy Corteznek mikor mondja el Reni.

Hamarosan hozom az utolsó két részt, de egy bejegyzésben fogom, illetve egy kicsit belecsempészek a kalauzból.

Értékelés:10/10*

Írta: Ildó:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése